środa, 24 czerwca 2015

Czy warto przeczytać Harry'ego Pottera? Nadrabianie dzieciństwa.

   Niedawno postanowiłam "nadrobić dzieciństwo". Kiedy byłam młodsza jakoś nigdy nie pomyślałam żeby przeczytać Harry'ego. Sama nie mam pojęcia czemu. Może dlatego, że kiedyś był to nie lada wyczyn?

- woow! Ty na prawdę to przeczytałeś?
- no...tak!
-przecież to ma chyba z milion stron!

   Najpierw przeczytałam mnóstwo opinii. Wszystkie były bardzo pozytywne. Niektórzy mówili, że gdyby nie Rowling, dzisiaj nie ruszyli by żadnej książki. Zachęcona miłymi słowami na ten temat, postanowiłam spróbować. Przecież nie mam nic do stracenia. 
 
   Właśnie skończyłam czwartą część (czara ognia) i jak na razie jestem zachwycona! Nie mogę przestać czytać! A wiem, że kolejne tomy są coraz lepsze i ciekawsze.

   Dlatego stwierdziłam, że zrobię dla was recenzję wszystkich części, żeby ci którzy nie są do końca przekonani, nie zwlekali ani chwili dłużej i przy pierwszej możliwości zaczęli czytać.

   Pierwszy post z tej serii pojawi się za niedługo! :)

6 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, Harry Potter to super sprawa ;)
    pastelowyswiatwedlugmnie.blogspot.com - serdecznie zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama będę czekała na rozpoczęcie serii z Harrym. Osobiście też jestem jedną z osób, które nie ruszyły "klasyki". A to tylko dlatego, że wyznaję dziwną zasadę nieczytania książek, na których podstawie został nakręcony film, ale ostatnio zorientowałam się, jak dużo tracę.
    xoxo julia

    maradock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam :D może zróbmy jakiś "chellange" z recenzowaniem Harry'ego

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję cię do LBA :)
    Zapraszam po info: http://kolorowankiagnieszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do tej pory tylko oglądałam Harry'ego, może kiedyś przeczytam :)
    blog: optymistka. | konkurs u mnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tymi recenzjami! Uwielbiam Harrego i z pewnością kiedyś przeczytam książki :) Może wpadniesz do mnie, a jeśli Ci się spodoba zostaniesz na dłużej i zaobserwujesz? Byłoby mi bardzo miło ;) zapraszam! smileelucky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń